divendres, 1 de febrer del 2008

Receptes amb xocolata

La xocolata és, sense cap mena de dubte, el meu menjar preferit. Fa uns mesos, en motiu de la celebració del meu sant, el meu germà em va regalar un llibre de receptes de xocolata: Para los amantes. 33 recetas, desde trufas a tiramisú De Chris i James Tanner.

Fa poc, el Martí (no especificaré quin d'ells) va preguntar-me com podia fer xocolata desfeta a la taronja. No té cap dificultat. Simplement, la llet que utilitzeu per a fer la xocolata, abans de posar-la, la bulliu amb pela de taronja (però que no hi vagi gens de carn, que sinó la llet es talla).

En aquest llibre hi ha moltes altres receptes interessants (basant-me en dos d'elles vaig fer el gelat de xocolata a la taronja -com veieu aquesta combinació m'agrada molt-)

Una recepta que us recomano és la següent:

Per fer una mousse de xocolata de manera ben fàcil heu de desfer 150 grams de XOCOLATA NEGRA EN TROSSOS. Per una altre banda bateu a punt de neu 5 CLARES D'OU i hi afegiu 175ml de NATA MUNTADA. Això ho barregeu tot amb la xocolata, i simplement deixeu-ho refredar. Un cop refredat separeu 4 racions i les espolvoregeu amb cacao en pols i sucre glas.

És tan facil que sembla broma oi?

Això és tot.

Carles