dijous, 31 de gener del 2008

Pizzes del mestre

Fa poc, en un regal de setmanaversari (no vulgueu saber el que és) em van regalar una pel·lícula: "el deliri del pizzer" o "mh! quina oloreta!". Fixeu-vos que té dos títols, com les pelis antigues que molen. Això és per què últimament he estat fent bastantes pizzes. La massa la vaig fer jo (amb en Pau en vam menjar de comprada al supermercat i no era gaire bona) seguint la recepta del blog bcnmonamour, un blog de cuina molt interessant.

Aquí poso el que jo vaig posar-hi sobre:

Mallorquina

A la paella vaig posar-hi SOBRASSADA, vaig fregir-la una mica perquè perdés tamany, hi vaig afegir-hi la salsa de TOMAQUET. Un cop fet això, vaig posar-hi ORENGA i PEBRE. Això sobre la massa i al forn a 180º fins que estigui ben feta (feu-ho a ull!).

Tardor

A la paella tireu-hi CEBA, la fregiu una mica, hi tireu BOLETS, i NATA LÍQUIDA (feu-ho tot a ull). Separeu tota la carn d'una BOTIFARRA, quan la nata hagi reduït una mica, ho tirem tot plegat a la massa, i hi posem la carn picada. Això va al forna 180º, i com he dit abans, espereu-vos a que quedi ben feta.

Grega

En aquesta hi poseu salsa de tomàquet, mozzarella de pizza, alberginia i formatge feta (generosament, penseu que és molt aquós, i perdrà molt tamany). Això poseu-ho al forn.





Totes són, honestament, molt bones, si teniu un dia una estona, podeu fer-les. Penseu que no és gaire difícil de fer, ni la massa ni la part de dalt. Us recomano que feu molta massa i la congeleu, així sempre que volgueu podreu fer pizza amb una bona massa. Per cert, aquesta és tipus galeta, si algú en sap una tipus tova, m'agradaria que m'informés.


Carles

1 comentari:

Anònim ha dit...

PIZZA MALLORQUINA!
ES DIU MENORQUNA
I ÉS BRUTAL!!!

CARLES, T'HO CURRES MASSA.. HAUIES DE COMENÇAR A AMENAÇAR LA GENT XK HI PASSI...

UNA ABRAÇADA! FINS DMA!

(Gerhidt de ticov)