dimarts, 13 de maig del 2008

foodscapes, Carl Warner

Carl Warner, un fotograf britànic, ha fet unes fotos amb paisatges fets a base de menjar. El fotògraf fà les seves obres en una taula de 1,2x2,4 metres. Warner diu: "m'agrada la manera amb que petits aspectes de la naturalesa s'assemblen als grans". Aquí teniu les dos fotos que mes m'han agradat. A veure si descobriu de quins ingredients estàn fets tots els elements de la foto.


De nou, s'ha de donar les gràcies a la meva veïna i llibretera que m'ha enviat aquestes fotos (tots heu passat alguna vegada pel Cugat)

Carles

4 comentaris:

Anònim ha dit...

ho havia vist i és espectacular.

si t'agrada això, potser això també t'agradarà:
http://www.frutart.com/

és una associació de gent que es dediquen al fruitcarving


big brother

Unknown ha dit...

Hola carles... Avui me n'he enrecordat que em vas comentar que tenies un blog amb uns amics sobre cuina... i em sembla fascinant, he estat mirant algunes de les receptes, aquelles que em semblaven quelcom mes interessants i es veu que hi teniu força trasa i interés. És una gran idea!!! Em seguiré passant aviam si em doneu idees... cuidaaa't moooolt!!


Carles 1

aneguet ha dit...

Ostres Carles, estic contentissim que t'hagi agradat el blog. Ja seguiré actualitzant ok? espero la teva opinió!

vinga que vagi be!!!


Carles (encara mes) 1

alfred ha dit...

Página donde lse enseña con videos paso a paso sobre tallado de frutas y verduras:

http://www.talladofrutasyverduras.net78.net